![elválasztó vonal](/assets/Ornament-7f1329fe55644bcaaec921eeeb4f3978d752c7d08b00f0eb622831054de1503e.png)
Az e-Cégkapu megoldja, hogy a hivatalok által küldött levelek, iratok ne kerülhessenek személyes tárhelyre, ezzel megakadályozva az ÜZLETI TITKOK kiszivárgását.
Az e-Jogseged Kft. kiszervezett tevékenységként működteti e-Cégkapu szolgáltatását, megfelelve ezáltal minden kapcsolódó szigorú törvényi szabályozásnak.
Pénzintézeti ügyfeleink évente auditálják az e-Jogsegéd Kft. (ezen belül is az e-Cégkapu) rendszereit, szoftvereit, munkatársait... Az ellenőrzések pozitív eredményeinek köszönhetően ügyfeleink maximális elégedettséggel és bizalommal használják szolgáltatásainkat.
Az e-Cégkapuba belépve a különböző munkafolyamatokhoz (a levelek letöltése, szortírozása, előkészítése, aláírása) jogosultságok (átvevő, manuális feldolgozó, aláíró) köthetők, ezáltal novelve a biztonságot és a felelősségvállalást.
Az e-Cégkapuban a letöltésre került leveleit rendszerünk 5, de akár 10 éven keresztül is tárolja (levelek, feladóvevény, tértivevény, naplózás), ellentétben az állam által biztosított Cégkapu szolgáltatással, ahol levelei és a hozzájuk tartozó technikai üzenetei 30 napon belül törlésre kerülnek.
A hivatalokban több esetben elveszhetnek információk és felszólíthatják vállalatát a határidős levelek beadásának elmulasztása miatt. Az e-Cégkapuban a gyors visszakereshetőség által könnyedén be tudja bizonyítani, hogy percre pontosan mikor, ki adta be (feladóvevény) és hivatali oldalról mikor vették át a már elküldött levelet (tértivevény+hivatali nyugta)
Ezen túlmenően, Cégünk egy nagy értékű felelősségbiztosítással (Generali Biztosító Zrt.) is rendelkezik szolgáltatásai lefedésére.
![elválasztó vonal](/assets/Ornament-7f1329fe55644bcaaec921eeeb4f3978d752c7d08b00f0eb622831054de1503e.png)