Mi is az e-Cégkapu tulajdonképpen?

Egy olyan online felület, ahol kényelmesen és átláthatóan intézheti e-ügyeit a magyar államháztartási hivatalokkal. Benyújthatja kérvényeit, űrlapjait és dokumentációit, valamint fogadhatja a hatóságok és hivatalok leveleit, amelyek tömeges feldolgozását automata és manuális elosztó központ is segíti.
Fontos: az e-Cégkapu szolgáltatás NEM az államilag biztosított Cégkapu portál!

Miért az e-Cégkapu?

Szolgáltatásunkat azért hoztuk létre, hogy a törvényileg előírt e-ügyintézés Önnek kényelmesebb és átláthatóbb legyen azáltal, hogy az üzeneteket folyamatokba tudja rendezni, illetve tömegesen tudja őket kezelni. Bővebben…

Mire való ez a felület?

Ez egy, az állami rendszerrel összekapcsolt, kiegészítő funkciókkal rendelkező intelligens levelező, dokumentumkezelő és nyilvántartó program, ami az állami szervekkel történő kötelező elektronikus kommunikációt egyszerűsíti le.

Képes:

  • a tömeges levélküldésre / fogadásra a hivatalos szervek felé
  • szortírozásra
  • az elektronikus aláírások kezelésére
  • naplózásra és nyomonkövetésre
  • az olyan dokumentumok kezelésére, amelyekre több elektronikus aláírás szükséges
  • egy helyen tárolni az összes hatóság összes nyomtatványát
  • a hibás üzenetek kezelésére

Akinek már van, többé nincs gondja:

  • az ÁNYK programmal
  • az elfelejtett határidőkkel
  • a különböző aláíró programokkal és az időbélyegző szolgáltatások igénybevételével
  • a gazdátlan vagy többszörösen feldolgozott üzenetekkel
  • a folyamatok lekövetésével: hol, és miért akadt el
  • zip fájlok mentegetésével, be- és kicsomagolásával
  • a technikai üzenetek párosítására, ugyanis ezek töltik be a vevények szerepkörét, és bizonyító erejük van

Kinek az életét könnyíti meg az e-Cégkapu?

Az elektronikus kapcsolattartás a hivatalos szervekkel minden jogi személy számára kötelező a 2018-as évtől. Ehhez hozta létre az állam az ingyenesen használható Cégkaput. Ugyanakkor az elektronikus kapcsolattartásra Ön választhat más eszközt is.

Az e-Cégkapu szolgáltatásunk azoknak lesz nagy segítségére, akiknek legalább napi 5-10 üzenetet kell váltaniuk a különböző hivatalokkal, hivatalos szervekkel (pl. a bíróságokkal, a Belügyminisztériummal, a Magyar Államkincstárral, a rendőrséggel, az őnkormányzatokkal és 2018.12.31-től a NAV-val is, azaz minden hivatallal és hatósággal)

Azoknak is hasznos, akiknek alkalmanként kell nagyobb mennyiségű üzenetet feldolgozniuk és megválaszolniuk. Ilyen eset például egy rendkívüli adatszolgáltatás, a hivatali ellenőrzések, vagy a rendszeres adatszolgáltatási kötelezettségek határidői.

  • könyvelőknek
  • engedélyeztetőknek
  • akkreditáló cégeknek
  • informatikai cégeknek
  • logisztikai vállalatoknak
  • építőipari cégeknek
  • innovációs és fejlesztési vállalatoknak
  • bankoknak
  • lízing cégeknek
  • közműveknek
  • követeléskezelőknek
  • energetikai cégeknek
  • ügyvédi irodáknak
  • kommunikációs cégeknek
  • autóipari vállalatoknak
  • gyógyszergyártóknak
  • élelmiszeripari vállalkozásoknak
  • egyéb ipari és szolgáltató vállalatoknak

Hogyan lehet Önnek is e-Cégkapuja?

A folyamat az alapszolgáltatásunk igénybevételének lépéseit mutatja be.

  • Hogyan lehet 1

    e-Cégkapu
    regisztráció

    Oldalunkon töltse ki a regisztrációs űrlapot!

    (vagy vegye fel velünk a kapcsolatot magasabb szintű szolgáltatásaink igénybevételéhez)

  • Reg ico

    Cégkapu
    regisztráció

    A kötelező Cégkapus regisztrációnál két lépést kell megtennie:

    1. Cégkapu regisztráció - segítséget itt talál hozzá!

    2. Gépi interface kapcsolat igénylése - ehhez részletes leírást és segítséget itt talál!

  • Hogyan lehet 3

    Szerződéskötés
    az e-Cégkapu szolgáltatásra

    Olvassa át ÁSZF-ünket és a szolgáltatási szerződést, majd a szerződést elektronikusan aláírva, küldje vissza nekünk!

  • Hogyan lehet 4

    Intézze ügyeit e-Cégkapujával!

    Első lépésként ehhez majd meg kell adnia az e-Cégkapu fiókja kezelő felületén a gépi interface adatait. Ettől kezdve teljes körűen használhatja az e-ügyintézésre az e-Cégkaput.

    Az első számláját 30 nap múlva fogja megkapni.

Árak

A szolgáltatási díj két tételből tevődik össze: egy havi díjból és egy tranzakciós díjból.
A havi díjas konstrukciók a szerverhez való hozzáférésükben különböznek egymástól, az elérhető szolgáltatások és funkciók azonosak.

  • Kompakt

    Az alapszolgáltatásunk úgy működik, mint egy postai levélszekrény, amelyben egy saját fiókot tud bérelni a leveleinek. Rendszerünkben ugyanígy tud hozzáférni elektronikus üzeneteihez.

    Ennek díja: 5.000 Ft + ÁFA/hó* Amennyiben Ön már rendelkezik a JBK Light szolgáltatásunkkal, az e-Cégkapu szolgáltatásunkat havi 2.000 Ft + ÁFA/hó díjért veheti igénybe.

  • VIP nagyvállalat

    Ez esetben kap egy dedikált, különálló virtuális szervert és adatbázist, amelyen kizárólag az Ön üzeneteit tároljuk. Ehhez a megoldáshoz automatikusan kapcsolunk Önnek egy IP szűrést is, amellyel magasabb biztonságot érhetünk el.

    Ennek díja: 50.000 Ft + ÁFA/hó Ha ez a megoldás érdekli Önt, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot! ELÉRHETŐSÉGEINK

  • VIP nagyvállalat Inhouse

    Egyedi igénye esetén lehetősége van arra is, hogy az e-Cégkapu szoftver az Ön saját telephelyén található saját szerverén üzemeljen, saját adatbázissal és IP cím szűréssel.

    Ennek díja: 150.000 Ft + ÁFA/hó Ha ez a megoldás érdekli Önt, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot! ELÉRHETŐSÉGEINK

Tranzakciós díjak:


Üzenetek száma/hó Tranzakciós díj/db
1-1.000 45 Ft
1.001-2.000 40 Ft
2.001-5.000 35 Ft
5.001-10.000 27 Ft
10.001-16.000 25 Ft
Üzenetek száma/hó Tranzakciós díj/db
16.001-25.000 23 Ft
25.001-40.000 20 Ft
40.001-60.000 18 Ft
60.001- 15 Ft

Kiegészítő információk:

  • A fenti árak nem tartalmazzák az ÁFA-t.
  • Az üzenetek darabszámába mind a beérkezett, mind az elküldött üzenetek beleszámítanak, viszont a technikai üzenetek után a rendszer nem számít fel díjat (pl. Átvételi igazolás, Átvételi értesítés, Küldési igazolás).
  • A tranzakciós díjak tartalmazzák az időbélyegző szolgáltatás és az 5 évig történő tárolás díját is.

GYIK

  • A Cégkapu és az e-Cégkapu ugyanaz?

    Nem, de hasonlóan működnek. A vállalkozások, társasházak és az Államháztartási hivatalok közötti elektronikus ügyintézésre valóak. A Cégkapu az állam által biztosított ügyintézési felület, kényelmi funkciók nélkül, amelyet ingyenesen vehet igénybe, míg az e-Cégkapu az e-Jogsegéd Szolgáltató Kft. által fejlesztett intelligens levelező és dokumentum nyilvántartó rendszer.

    Az e-Cégkapu szolgáltatást csak a Cégkapu regisztrációval már rendelkező vállalkozások vehetik igénybe.

  • Mikor éri meg e-Cégkaput használnom?

    Elsősorban akkor, ha sok olyan ügye van, amelyet 201 8 január 1-től már csak elektronikusan intézhet. A rendszer leginkább az üzenetek elosztását és tömeges kezelését könnyíti meg.

További kérdések

Hogyan működik a rendszer?

Hogyan működik a rendszer?

A hivatali szervektől érkező üzenetekről Ön e-mailben értesítést kap. Amikor belép az e-Cégkapu rendszerébe, elindíthatja az üzenetek letöltését a Cégkapuból. Az e-Cégkapu rendszere megvizsgálja az üzeneteket, hogy sértetlenek-e. A hibásak esetében értesítést küld az átvevő felhasználónak, a helyeseket pedig kicsomagolja. Ezután az Intelligens feldolgozóba érkeznek be az üzenetek, ahol a szortírozó (automatikusan vagy manuálisan) az illetékes osztály vagy címzett felé továbbítja a levelet az Intelligens elosztón keresztül.

Így a beérkezett üzenetekről csak az illetékest értesíti a rendszer. Az e-mailes tájékoztatónak köszönhetően Önnek nem kell rendszeresen ellenőriznie e-Cégkapuját, hogy érkezett-e új üzenet, erről automatikus tájékoztatást kap.

A rendszerben minden dokumentum és üzenet egyedi státuszt és időbélyegzést kap, így nyomon követhető, hogy kinél van egy-egy levél.

A legnagyobb előnye az e-Cégkapunak, hogy a válaszüzeneteket is képes hozzácsatolni a korábbi üzenethez (ez az államilag biztosított, ingyenes Cégkapunál nem lehetséges, ott minden esetben új üzenetként kell feladnia a válaszát).
Így az e-Cégkapu rendszerében könnyen átlátható, hogy egy-egy hivatali ügyben ki, mikor, milyen üzeneteket és dokumentumokat váltott. Ráadásul a rendszerben lehetősége nyílik arra is, hogy tömegesen készítsen elő aláírásra és beküldésre nyomtatványokat, amivel rengeteg értékes időt tud megtakarítani.